#2016-12-15 07:41:15 

KamaJutra

Użytkownik

Za bardzo nie znam się na tkaninach i ich właściwościach, ale podobno dzieci podatne na różnego rodzaju uczulenia i alergie nie powinny spać w tradycyjnej poscieli bawełnianej. Czy to prawda? Co sądzicie o pościeli bambusowej, która teraz jest trendy? Czy warto kupić taką pościel dla dziecka?
#2016-12-15 08:02:26 

Misia

Użytkownik

Moim zdaniem to po prostu producenci innych materiałów demonizują bawełne. Jak dla mnie to był, jest i będzie najlepszy materiał na posciel. Bawełna jest naturalna, pozwala oddychac skórze, dobrze odprowadza wilgoć, a jak wybiezesz bawełne o specjalnym splocie, to jeszcze może być niezwykle przyjemna w dotyku. W tym ostatnim przypadku mówie oczywiście o pościeli satynowej. Być może pościel bambusowa nie jest zła, ale bawełniana też może być naprawde bardzo dobra.
#2016-12-15 09:50:24 

Sito

Użytkownik

Pościel bambusowa ma właściwości bakteriobójcze i nie gromadzi kurzu, dlatego jest idealna dla dzieci alergicznych. Pozatym mam takie wrażenie, że jest jeszcze bardziej miękka niż pościel bawełniana.
#2016-12-15 12:28:42 

Szminka

Użytkownik

Jedna i druga jest dobra, z tym zastrzeżeniem, że bawełny jest naprawdę dużo rodzajów – satyna, dżersej, kora, flanela, batyst i inne. Jak byś była zainteresowana tematem, sporo informacji o bawełnie i materiałach produkowanych z bawełny znajdziesz pod tym adresem http://www.kropkawkratke.pl/blog/21_naturalna-bawelna.html. Ogólnie ja skłaniałabym się w kierunku porządnej bawełny, aczkolwiek pościele bambusowe są też dobre. Tyle, że wybór takich produktów jest znacznie mniejszy.
#2016-12-15 13:33:03 

krasnal

Użytkownik

Bawelna i bambus to materiały naturalne, także więcej zalezy chyba od sposobu ich dalszej obróbki niż od tego, z którego z tych materiałow posciel została zrobiona. Dlatego radziłbym kupować w sprawdzonych zródłach i raczej zrezygnować z zakupu taniej chińszyzny, bo nigy nie wiadomo, w czym wczesniej pościel była moczona.