#2016-12-06 23:11:59 

Mikrus

Użytkownik

Jestem początkującym projektantem ubrań, ale mam już pewne sukcesy regionalne. Ostatnio po znajomości udało mi się nawiązać kontakt z jednym z ośrodków kultury, który zorganizuje mi pokaz, jako wschodzącej gwaizdy w tej branży. Mam nadzieję, że wszystko wypali. Muszę tylko znaleźć profesjonalne modelki na ten pokaz. Koszty akurat w tym przypadku nie grają roli.
#2016-12-06 23:28:15 

Chudy

Użytkownik

Ja to nigdy tych pokazdów mody nie rozumiałem, szczególie tych, gdzie pokazywano takie dziwne stroje, że ja to miałbym strach wyjść w tym do łazienki, a co dopiero pokazać się szerszej publiczności. Ale w mysl zasady co nie jest zakazane jest dozwolone. Życzę powodzenia.
#2016-12-07 00:17:10 

Mikrus

Użytkownik

A widzisz bo trafiłęś na pokazy ekstrawaganckich projektantów. Uwierz mi, że nie każdy proponuje tego rodzaju ubrania. Są też takie, jak na przykład moje, które spokojnie możesz ubrać do pracy. Jeśli masz ochotę to projekty dla badziej odważnych też robię…
#2016-12-07 03:06:23 

Kama

Użytkownik

Jeśli chodzi o dobre modelki pokazowe to dla początkującego polskie podwórko jak najbardziej będzie odpowiednie. Później możesz isc nieco dalej. Ja proponuiej zajrzec tutaj http://www.hostessy.caneli.com.pl/hostessy-krakow/, na krakowskim rynku nie ma nikogo lepsze, a i w Polsce ciężko poszukać lepsze namiary.
#2016-12-07 04:57:57 

Niki

Użytkownik

Zgadzam się z koleżanką. Firma hostessy.caneli.com.pl to prawdziwa profeska w tej dziedzinie. Ja akurat często z nich korzystam, bo często robimy sesje zdjęciowe ubrań w naszej firmie. Pokazdów modcy nie organizujemy, bo to nie ta branża.
#2016-12-07 07:23:03 

Sandrusia

Użytkownik

Albo samodzielnie możesz zorganizować casting…
#2016-12-07 08:45:00 

Mikrus

Użytkownik